2027 елда больничный өчен минималь түләү артырга мөмкин
КӨН ТЕМАСЫ

2027 елда больничный өчен минималь түләү артырга мөмкин

2027 елда хезмәткә яраксызлык кәгазе буенча минималь түләү көненә 933–1033 сум тәшкил итәргә мөмкин.

Хисап белгечләр МРОТның 28 935 сумга кадәр артуы турындагы фаразга нигезләнгән.

Түләү күләме МРОТка бәйле

МРОТ хезмәт хакы түбән булган хезмәткәрләргә больничный буенча пособие исәпләгәндә төп күрсәткеч булачак. Әгәр хезмәткәрнең уртача кереме билгеләнгән минимумнан азрак булса, эш бирүче һәм Социаль иминият фонды түләүне шушы күрсәткечкә таянып исәпләячәк.

Айдагы көннәр саны мөһим

Көнлек түләү күләме айдагы календарь көннәр санына бәйле. 31 көнлек айларда больничныйның минималь күләме авыруның һәр көне өчен 933,39 сум, 30 көнлек айларда 964,5 сум тәшкил итәчәк.

Февральдә минималь түләү иң югары булачак. 28 көнлек айда ул көненә 1033,39 сумга җитәргә мөмкин, ә кәбисә елындагы 29 көнлек февраль өчен дә түләү күләме айдагы көннәр санына карап исәпләнәчәк.


Нет комментариев